2015. július 7., kedd

13

Jobb oldalra kezdtem a pózt. Hosszan nyújtózva oldalra tettem le a kezemet. Próbáltam szilárd támaszt találni, végül is most jobban ment: nem inogtam annyira, mint az első alkalommal. Jobb farizmot feszítettem és toltam a csípő irányába, bal combot fordítottam balról jobbra. Nyitottam a mellkast, forgattam a bal vállat hátrafelé. Kb 2 perc után a nyakam bal oldala elkezdett erősen húzódni, görcsölni, kb egy perc múlva kijöttem. Bal oldalra is kb 3 percig tartottam ki pózt. Igyekeztem elképzelni egy ideális egyenlő oldalú háromszöget. Kb 1,5 - 2 perc után a jobb kezem erősen elkezdett zsibbadni, de csak a hüvelyk, mutató és középső ujjam. A gyűrűs és kisujjam rendben volt. Ezek miért nem zsibbadnak, ha a már többség igen? Vagy a többség minek zsibbad, amikor lehetne rendben is?
- Ezeken a (fogós) kérdéseken töprengtem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése