2015. július 7., kedd

vikka

Ma egy kicsivel több ideig foglalkoztam a pózzal.
Utánanéztem,hogy a pózhoz tartozó mantra az:" Energia és öröm árasztja el testem sejtjeit,öröm szálljon rám. " Ez egy kicsit felvidít,a tartás közben próbálom magamban mondogatni.

Érzem,hogy jobban esik szék nélkül kitartanom a pózt,tovább is bírom így.
A nyakfeszülés továbbra is megvan,mindig ezért kell kijönnöm a tartásból. Eszembe ötlik,hogy talán túl nyakas vagyok? Jaj,jaj,nagyon is ismerős ez a jelző...
Azért feszegetem ma a határaimat.
Ez a póz elmozdít az egyensúlyból,de úgy érzem,hogy a felfelé tartott karom mégis valahogy megtart. Olyan,mint egy ellensúly.
Látom magam az ablaküvegben,és keresgélem a pózban a háromszög formát,valahogy nekem nem is olyan egyértelmű.
Kicsit gondolkodom a háromszögről,mint formáról,de nem ugrik be semmi a derékszögű vonalzón kívül. :)
A hármas szám már izgalmasabb.de a
 nyakfeszülés mindig kizökkent.
Az ászanák közötti kis pihenésnél egy jóleső lapockatáji fájdalmat figyelek meg.
A póz tartása után kedvem volt még más jógagyakorlatokat is megcsinálni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése