2015. július 22., szerda

ebi

07.12. vasárnap
Egy 5 perces „beülés”.  Feszítés először a vállaimban majd a hát középső részén jelentkezik, ahogy törekszem előre a fejemmel ez az érzés csökken és helyette a derekam húzódik. Próbálom a lábfejem egyenesen tartani és a sarkam előretolni, de ekkor nagyon erős a feszítés az egész lábam hátsó felén.
Mi az ami engem visszatart, hátráltat? Ezzel a kérdéssel foglalkozom és itt most beköszön az a probléma, ami már a program elején is zavart engem. Keresem, kutatom, próbálom jobban megismerni magam, sok esetben választ is kapok , de ezeket az információkat én nem szeretném az internetre felrakni.


07.13. hétfő
Egy hosszabb és három rövidebb beállás. Minden egyes ászanába egyre nehezebben megyek bele, elég darabos vagyok. Az egész testem feszül a fejemtől a sarkamig.
Úgy érzem mintha gúzsba lennék kötve.
Elmúlt hetek tapasztalata alapján azt mondanám , hogy maga az ászana kivitelezése a bemelegítés és a tényleges érzelmi hatások, felismerések pedig napközben egy-egy csendesebb pillanatban jönnek elő.


07.14. kedd
Mivel tegnap nehezemre esett egymás után belemenni az ászanába ma úgy döntök egy hosszút fogok csak kitartani, ez 8 percre sikeredik.
Feszülés főleg derék tájt és szokásos módon a lábam hátsó felén jelentkezik.
Milyen korlátok állnak előttem, mi segíthet megszabadulni? Válasz van.
Erőt veszek magamon és beállok egy újabb ászanába, ezt csak rövid ideig sikerül kitartanom, de meglepő módon egy olyan probléma merül fel bennem, amit már többször a fejemhez vágtak, de én ezt mindig tagadtam, de most el kell ismernem, hogy igazuk volt a jó szándékú kritikusaimnak.


07.15. szerda
szünnap


07.16. csütörtök
Egy hosszabb és egy rövidebb kitartás, feszülés elsősorban a lábban jelentkezik.
Először a jó és a rossz, a fehér és a fekete közötti különbségen gondolkodom.
Lehet hogy ellentmondásos, de úgy tartom , hogy nincs tiszta fehér és tiszta fekete, a szürke sok árnyalat van.
Viszont van különbség a jó és a rossz között, ez tartja, tartaná rendben a világot, ehhez próbálunk meg igazodni (jobb esetben).

Nyugat jelentésén gondolkodom még.  Igazán sokat nem mond nekem, a naplemente jut eszembe, amihez az alábbi szavakat kötöm: nyugalom, elcsendesedés, megpihenés, békesség.


07.17. péntek
Két 3-4 perces kitartás.
Szokásos fizikai tünet: erős feszülés a láb, enyhébb a derék és a lapocka környékén.
Mit kell feladnom? Válasz megvan, ami talán már fél siker. Megvalósítás na az nehezebb.


07.18-20.
szünnapok  :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése